Royal Queen Seeds Rebranding

Video id: 910331219

Witamy w Royal Queen Seeds. Tak, to my. Trochę się zmieniliśmy. Ale zaufaj nam – to zmiany na lepsze!

„Jeśli coś działa, nie dotykaj tego!”. 

-Podoba mi się gotycka typografia, przypomina mi postać z północy, coś bardzo starego, obecnego od zawsze. Gruba czerń i lew. To takie mądre, że pali jointa. Dobry pomysł.

Royal Queen Seeds Rebranding

-Po co wprowadzać zmiany?, możesz zapytać. Podobają mi się złota kolorystyka i lew. Budzą poczucie bezpieczeństwa, niezawodności i koleżeństwa. Z łatwością wyróżniają się wśród innych banków nasion. Słowo «Queen» coś mi przypomina… Tylko nie wiem, dlaczego uwielbiam tę typografię.

Royal Queen Seeds Rebranding

Poczuliśmy, że potrzebujemy zmian. To był niesamowity proces, a uzmysłowienie sobie tego, jak daleko już zaszliśmy, dało nam mały zawrót głowy. Na szczęście wszyscy byliśmy zjednoczeni w tej podróży.

Rozumiemy, że zmiany są na początku trudne. Zmiany są onieśmielające i mogą przynosić ze sobą pytania: czy pracują tam ci sami ludzie? Czy oferują te same nasiona? Czy nadal mogę im ufać?

Tak, tak i tak!

Po prostu w ciągu ostatnich kilku lat dużo się zmieniło. I szybko. Są takie momenty w życiu, kiedy wszystko zaczyna nabierać tempa. Fazy, w których pojawiają się ekscytujące możliwości i trzeba je wykorzystać. Jedne z większych wydarzeń ostatnich lat to nasza obecność w Stanach Zjednoczonych i stworzenie pierwszych nasion hybryd F1. Co więcej, w dalszym ciągu poszukujemy nowych możliwości współpracy i przesuwamy granice, aby opracować najnowszą i najmodniejszą genetykę. Pamiętacie Tropical Mirage? To odmiana pobudzająca kreatywność…

To znowu sprowadza nas tutaj, do kreatywności. I możliwości.
Przedstawiamy siebie – nowe Royal Queen Seeds. Miło Cię poznać.

Royal Queen Seeds Rebranding

Lew

Lew zaczął się starzeć. Oczywiście, kochaliśmy go. Wciąż jest w naszym DNA. Jest symbolem Holandii, odwagi, mocy i dynamizmu. Jeśli chodzi o Royal, jest on nietykalny i nie podlega negocjacjom.

Ale lew jako logo jest również niezwykle popularny.

W cyfrowym świecie, w którym istnieją setki tysięcy marek, z których wiele jest znanych na całym świecie, żyją tysiące lwów. Wystarczy to sprawdzić w internecie. Chociaż nasz lew był wyjątkowy, zawsze uważaliśmy, że jest trochę dziwny. Może zbyt srogi? Pomyśleliśmy: dlaczego by go nie zmienić?

Ale jak?

Postanowiliśmy położyć na niego większy nacisk. Zamiast na ciele skupiliśmy się na głowie, aby lepiej widzieć jego wyraz twarzy.

Nowy lew jest silny. Jest także cierpliwy i mądry. Jest odważny, ale nadal miły i bliski. Co ważne, jest łatwo rozpoznawalny. A przede wszystkim jest wyjątkowy.

Powołanie go do życia było wyzwaniem. Musieliśmy go sobie wyobrazić od zera. Wiele naszych opcji było pięknych, ale były trochę zbyt srogie, trochę zbyt swobodne, trochę zbyt surowe lub odległe. Musieliśmy się skupić na wyrazie twarzy. Więcej cierpliwości. Więcej spokoju. Lew, który nie jest już taki młody. Wciąż odważny i szybki, ale bardziej dojrzały i pełen szacunku. Sojusznik w procesie uprawy, jeśli zbierzemy wszystkie cechy.

Royal Queen Seeds Rebranding

Krój pisma

No cóż, mieliśmy problem z krojem pisma. Pamiętasz, dlaczego tak bardzo podobało Ci się słowo „Queen”? Nie bez powodu może brzmieć znajomo. Przede wszystkim bez wyraźnego powodu położono nacisk na „Queen”. „Royal” i „Seeds” są równie ważne. Nikt nie zna nas jako „Queen”. Brakowało nam równowagi.

Ponadto krój pisma – choć piękny i elegancki – oznaczał wiedzę, ale w chłodny sposób. To nie było praktyczne ani organiczne i nie było blisko Ciebie.

Podczas wyboru nowego kroju pisma dla logo, chcieliśmy podkreślić organiczny charakter produktu, naszego środowiska i tego, co robimy na co dzień – szukaliśmy mocnego kroju pisma, które jest zabawne i przystępne, grubsze i bardziej widoczne, i pozwoli nam zbliżać ludzi w nowy sposób.

Ten krój pisma będzie również używany na naszej stronie i w naszej komunikacji. Pomoże nam powiedzieć to, co ważne, w organiczny, funkcjonalny i nowoczesny sposób.

Royal Queen Seeds Rebranding

RQS – powrót do korzeni

Wielu z Was zna nas również jako RQS. Rozumiemy. Royal Queen Seeds to długa nazwa. Używanie samego „Royal” niewiele wyjaśnia; poza tym traci nasz główny cel: „Seeds”.

Tak jak to robiliśmy w przeszłości, przyjrzeliśmy się skrótowi „RQS”. Chcieliśmy, żeby podsumowywał naszą nazwę i pozwalał nam na użycie jej w krótszych wiadomościach.

Ale podczas tej analizy coś zauważyliśmy. Ta przestrzeń w środku Q i ogonek… wyglądają znajomo. Jest to rdzeń litery, rdzeń imienia, a także rdzeń naszego bytu. Q zawiera w sobie ziarno. To po prostu idealne, prawda? Czy tez to zauważyłeś? Przyznaj się!

Royal Queen Seeds Rebranding

Kolory

Ach tak, kolory. Chociaż były bardzo rozpoznawalne, ciężko było z nimi pracować. Być może zauważyłaś, że potrafią przykuwać uwagę, ale jednocześnie szybko męczą oko. I poza tymi formalnymi względami przekazywały (wykrzykiwały) przesłanie, które już nas nie reprezentuje.

Kolor jest bardzo ważny. Pomyśl o swoim ubraniu, kolorze ścian w domu, samochodzie lub kolorystyce ulubionych filmów.

Każdy kolor ma coś do powiedzenia – jego nasycenie, odcień i kombinacja tych elementów przekazuje wiadomość.

Pomyśleliśmy, że oprócz logo i typografii warto poprawić kolory. Jak zapewne zauważyliście, udoskonaliliśmy je. Przeszliśmy na bardziej podstawowe kolory, bliższe tonom organicznym, przynoszące poczucie spokoju i wyciszenia. A przede wszystkim ładnie się one łączą!

Przed naszymi oczami otworzył się nowy świat pełen możliwości. Już myślimy o tym, jak możemy wykorzystać nowe kolory: na opakowaniach, na naszej stronie internetowej, na kanałach mediów społecznościowych i… na naszych gadżetach firmowych!

Nie możemy się doczekać, aż stworzymy nową linię odzieży i podzielimy się nią z wami, a także całym sprzętem, który przygotujemy w najbliższych miesiącach!

Royal Queen Seeds Rebranding

Przekaz

Od samego początku naszym celem było zdobywanie wiedzy i dzielenie się doświadczeniem z naszą społecznością. Uprawa jakiejkolwiek rośliny od nasion nie jest łatwa (chociaż dzięki odpowiednim informacjom i wskazówkom wydaje się, że tak jest).

Jesteśmy pozytywni i odważni, więc dążyliśmy do ciągłej uprawy i rozwoju, „Keep on Growing”. Ciągła uprawa prowadzi do głębszej wiedzy o procesie, stopniowo przekształcając nowicjuszy w ekspertów. Zasadniczo proste przypomnienie „Rozwijaj się” w naturalny sposób prowadzi do osobistego rozwoju.

Kilka lat temu jako alternatywne motto wprowadziliśmy „Growing, Together”, „Wspólny rozwój, uprawa”. To był kolejny emocjonujący krok w naszym związku. Czuliśmy, że uczymy się od naszej społeczności, tak jak i Ty uczyłeś się od nas.

Dziś, gdy otaczający nas świat konopi zmienia się tak szybko i wszystko jest ekscytujące, czujemy, że musimy ewoluować. Przejście na tę nową wizję jest okazją do popchnięcia sprawy dalej. Aktywnie. Razem. Odważniej. Wyżej. Widzisz konsekwencje? Czy jesteś z nami?

Royal Queen Seeds Rebranding

Kilka słów o opakowaniach

Jak można sobie wyobrazić, przejście od ugruntowanej marki do nowego wizerunku to proces, który wymaga trochę czasu. Być może wciąż tu i ówdzie natkniecie się na nasze stare logo, ale możecie być pewni, że to wciąż my. Aby zapewnić, że to przejście jest przyjazne środowisku – co jest dla nas podstawową wartością – zanim w pełni przyjmiemy nowy wizerunek, będziemy nadal używać obecnych opakowań aż do ich wyczerpania.

Nie oznacza to, że Twoje nasiona są stare! Po prostu złożyliśmy duże zamówienie, a ponieważ dążymy do minimalizacji ilości odpadów i zachowania świadomości ekologicznej, wyrzucanie całkowicie dobrych opakowań byłoby sprzeczne z tą zasadą.

Od pierwszego dnia do dzisiaj, „my” jesteśmy na pierwszym miejscu

Wspólna podróż jest bardzo ekscytująca. Ale wciąż jest wiele do zrobienia. Nadal musimy rozwijać nasze społeczeństwo i umożliwiać każdemu hodowcy zdobycie większej wiedzy, zrównoważony rozwój i samowystarczalność. Potrzebujemy wykwalifikowanych, pełnych pasji osób, które pomogą nam szerzyć to przesłanie, abyśmy wszyscy mogli wznieść się wyżej, niż kiedykolwiek myśleliśmy, że to możliwe.

Masz 18 lat lub więcej?

Treści na RoyalQueenSeeds.com są odpowiednie jedynie dla osób dorosłych i są zarezerwowana dla osób pełnoletnich.

Upewnij się, że znasz prawo obowiązujące w swoim kraju.

Klikając WEJDŹ, potwierdzasz,
że masz ukończone
18 lat lub więcej.